مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-14بين الملل

اسراییل هیوم| تیم بایدن، «فشار حداکثری» بر ایران را ادامه می دهد


مشاوران نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در حال ترغیب وی هستند تا با حفظ مؤلفه های سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه ایران، از آن به عنوان اهرم فشار برای متقاعد کردن تهران به تغییر برجام استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به رغم گفته جو بایدن و مشاورانش درباره قصد آن ها برای بازگرداندن آمریکا به توافق هسته ای ایران در دولت جدید آمریکا، نشریه صهیونیستی اسراییل هیوم مدعی است به اطلاعات جدیدی دست یافته که نشان می دهد چند تن از مشاوران نامزد دموکرات که در آستانه ورود به کاخ سفید قرار دارد، تلاش می کنند تا وی را برای اتخاذ رویکردی در قبال ایران متقاعد کنند که برخی از مولفه های سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ در آن حفظ شود.

به نوشته این رسانه صهیونیستی، در بین برخی از مشاوران بایدن این دیدگاه وجود دارد که اتخاذ لحن آشتی جویانه در مقابل ایران نتیجه معکوس خواهد داشت.

بنا بر این گزارش، برخی از مشاوران حلقه بایدن معتقدند، از بین بردن آنچه دستاوردهای دولت در حال خروج از کاخ سفید در قبال ایران خوانده شده، با بازگشت سریع بایدن به برجام و مفاد توافق سال 2015 اشتباه است؛ در عوض، آن ها خواستار استفاده از تحریم های سخت آمریکا که در دولت ترامپ علیه ایران در چند سال گذشته اعمال شد، به عنوان اهرم فشار هستند تا به این شکل ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل هیوم| تیم بایدن، «فشار حداکثری» بر ایران را ادامه می دهد

اسراییل هیوم| تیم بایدن، «فشار حداکثری» بر ایران را ادامه می دهد